Bompard - vodilni francoski oblikovalec oblačil iz kašmirja - je pred kratkim razkril svojo mednarodno kampanijo za jesen/zimo 2009/2010, v kateri bo sodelovala Melua. Pevka si je za potrebe kataloga nadela različne puloverje iz fine volne. Iz rok pa ni spustila svojega zaščitnega znaka - kitare oziroma klavirja.
24-letno pevka je bila izbrana, ker uteleša bistvo blagovne znamke - "prefinjeno preprostost in mladostniški kroj". Fotografije so nastale na različnih krajih - med drugim v snemalnem studiu. Pod njih se je podpisal priznani modni fotograf Vincent Peters.
Eric Bompard je ime, ki je vzniknilo leta 1985. Danes ima Bompard po svetu 35 trgovin in 10 butikov v Parizu. Kolekcija za jesen/zimo prihaja na prodajne police in spletne trgovine 24. avgusta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje