31-letnica velja za klasično hollywoodsko lepotico s porcelanasto kožo in svetlečimi lasmi, tako je bila logična izbira priznane kozmetične znamke, pišejo v modni reviji Grazia. Ni pa postala le obraz znamke, tako kot že številne lepotice pred njo, ampak piarovka L’Oreala Professionnel.
"L’Oreal Professionnel mi je zelo blizu. Znamka je tesno povezana z modo in občudujem njihovo stremljenje k inovacijam, s katerimi ustvarjajo vedno nove profesionalne izdelke," je o sodelovanju povedala svetlolasa zvezdnica.
Anne-Laure Lecerf iz L’Oréala pa je pojasnila, zakaj so se odločili ravno za Kirsten: "Ima močno osebnost in sama sprejme svoje odločitve. Zaradi svojega profesionalizma in želje po popolnosti pa je ena izmed najboljših igralk, kar jih poznam. Ima vse potrebne atribute, ki poosebljajo vrednote linije L’Oréal Professionnel."
Dunstova bo v sodelovanju z L’Oréalom posnela tri promocijske kampanje, vse pa se bodo navezovale na linije izdelkov za nego in oblikovanje las.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje