Chupa Chups s sedežem v Barceloni bo žensko kolekcijo, ki so jo poimenovali Žrtev sladkorja, predstavil na tednih mode v Madridu in Parizu.
Kolekcija bo "kremna, malo hipijevska in zelo sadna," pravijo Španci. Pisana oblačila, ki so jih navdihnile lizike, bodo potiskana s psihadeličnimi vzorci. Večino tkanin bo seveda krasil logo Chupa Chupsa - pred davnimi leti ga je oblikoval katalonski slikar Salvador Dali. Najdražja oblačila iz prve kolekcije so okrašena s kristalčki - to je plod sodelovanja Kataloncev s Swarovskim. In še posebnost - kupci bodo z vsakim oblačilom dobili tudi mini oblačilce za mobilne telefone.
Najbolj znano ime med proizvajalci lizik računa, da bodo njihove modne stvaritve všeč predvsem mladim ženskam, starim od 18 do 30 let. Tiskovni predstavnik Chupa Chupsa je povedal, da bodo v razburkane modne vode skočili le nekaj tednov po tem, ko jih je za 400 milijonov evrov kupilo italijansko podjetje Perfetti Van Melle.
Chupa Chups je pred 48 leti ustanovil Katalonec Enric Bernat, njihov prvi slogan pa je bil "Je okroglo in dolgo traja, Chupa Chups." V 80. letih, ko so opazili, da se rojeva vse manj glavnih "odjemalcev", otrok, se je Chupa Chups obrnil na odrasle ljubitelje sladkorja. Skovali so slogan "Kadi Chupa Chups" in skušali pritegniti tiste, ki so se želeli odvaditi kajenja. Pred leti je znamenite pisane lizike oglaševala celo Madonna.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje