V okviru promocijskih dejavnosti, ki jih Urad Vlade RS za komuniciranje organizira ob evropskem košarkarskem prvenstvu in ki so povezane s promocijo znamke I feel Slovenia, bo v soboto, 31. avgusta, potekal dogodek pred zadnjo pripravljalno tekmo med Slovenijo in Francijo. Slovenija, država gostiteljica EuroBasketa, bo Tonyju Parkerju podarila posebej zanj izdelana lesena očala skupine mladih ustvarjalcev Wood Stock.
Lesena očala za Tonyja Parkerja je skupina mladih ustvarjalcev Wood Stock izdelala iz lesa češnje in lipe in so v 98 odstotkih izdelana ročno. Skozi stoletja je bila slovenska nacionalna identiteta namreč tesno vpeta v krošnje lipe in lipovega lista. Lipa je bila in ostaja pomemben simbol Slovenije. Dolgo zgodovino in tradicijo ima tudi lipov les v očalih, ki je rasel na slovenskih tleh približno 180 let.
Za Tonyja Parkerja so pri Wood Stocku razvili nov model očal, ki ima na notranji strani naušnikov "vžgan" podpis košarkarskega zvezdnika in logotip I feel Slovenia. Tudi embalaža je poseben in unikaten izdelek. Spominja na brunarico in je narejena iz lesa divje češnje, pravzaprav odpisane stare skrinje iz lesa divje češnje.
Gre za poseben in recikliran izdelek, narejen iz starega lesa. V Sloveniji je les velika naravna danost in je tradicionalno v skoraj vsakem slovenskem domu. Od tod tudi ideja za izvirno darilo, ki v duhu slovenske nacionalne znamke povezuje tradicijo in modernost ter odraža slovensko butičnost in ročno spretnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje