"Modna revija je lep način, da pokažemo, kaj znamo narediti z barvanjem las in ličenjem," je v intervjuju za Reuters povedala Delphine Viguier-Hovasse, predsednica globalne znamke L'Oreal Paris.
Na dogodek so bili povabljeni predstavniki javnosti, ki je bil prikazan tudi na digitalnih kanalih, vključno z Instagramom, kjer šteje 10 milijonov sledilcev, in TikTokom.
"Očitno je, da je TikTok digitalna platforma, ki ima pri mladih ogromno težo, ker je videoplatforma – in vemo, da je video najbolj gledan format," je dejal Viguier-Hovasse.
Skupina L'Oreal, ki ima v lasti tudi Maybelline in Lancome, je v cenovno dostopni ponudbi, po pandemiji novega koristi pa opaža povečanje povpraševanja po kozmetičnih izdelkih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje