Evropski Levi's je tako začel ponujati najprestižnejšo linijo svojih izdelkov do zdaj. Oblačila in dodatki, ki se bodo prodajali v luksuznih evropskih butikih, bodo imeli tudi temu primerno ceno.
Nova rdeča linija je nekakšno vstajenje krojev. "Za rdečo linijo smo še enkrat prekrojili tradicionalne Levi'sove kavbojke s petimi žepi. Razgradili smo tradicionalni slog in na novo oblikovali vse njegove vidike, od oblike, volumna do razmerij med deli oblačil," je pojasnil You Nguyen, eden izmed vodij evropskega Levi'sa.
V obsežnem Levi'sovem arhivu so našli navdih za nove kreacije. Ponovno so odkrili nekatere like iz risank, ki so jih v oglasih zastopali v štiridesetih in pedesetih letih, in jih vključili v sedem različnih modelov jeansa za moške in ženske.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje