Uveljavljenim znamkam, kot so Akultura, Cliche, Draž, Sofia Nogard, Susnyara, Tanja Zorn, Xenia Design (Hrvaška) in IVANMAN (Nemčija) se priključujejo še Dajana Ljubičić, Janja Videc, Nelizabeta, Matea Benedetti in srbski oblikovalci Milica Vukadinović, Marko Glavinić in Sonja Jocić.
Majska edicija bo poseben poudarek namenila tudi oblikovalcem mlajše generacije, kot so Sari Valenci, Kaja Julija Hrovat, Cilka Sadar in Tjaša Zalar, ki se s svojimi sodobnimi in svežimi pristopi v ustvarjanju šele uveljavljajo na slovenskem modnem parketu.
V sklopu letošnje globalne kampanje Mercedes-Benz Fashion Week, katerega del je tudi ljubljanski teden mode, so sodelovanju in soustvarjanju modne zgodbe povabili sedem vizionarjev, ki si prizadevajo razumeti mobilnost mode. Med njimi so posamezniki iz različnih okolij, poklicev in izkušenj, kampanja #WeWonder pa vključuje tudi priznano pevko Solange Knowles, manekenko Slick Woods, oblikovalca Carol Lim in Humberto Leon, kuratorko in blogerko Kimberly Drew, kuratorja in modnega kritika Hans Ulrich ter ustanovitelj uspešnega portala Hypebeast Kevin Ma.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje