Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Natalia Vodianova, Eva Herzigova, Angela Lindvall in Stephanie Seymour so glavne zvezde osupljivih novih reklamnih posnetkov, za katere so jih fotografirali v različnih položajih na živahno pobarvanih športnih avtomobilih.
"Ideja vročih "bejb" in avtomobilov se mi je zdela res "kul" - in zelo Richard Prince," pravi Marc Jacobs, kreativni direktor znamke.
Ni prvič, da je ta ameriški kreator črpal navdih od ameriškega fotografa in slikarja Richarda Princea. Na zadnji modni reviji Louisa Vuittona v Parizu so se manekenke sprehajale po modni stezi, oblečene so bile kot medicinske sestre - tudi to tematiko je navdihnilo Richardovo delo. In avto, ki ga vidimo v teh novih oglasih za kolekcijo pomlad/poletje 2008, je dodge challenger iz leta 1970 - last samega Princea.
"S šestimi supermanekenkami na kupu resnično kar nekako orjemo ledino," je povedal Vuittonov direktor komunikacij. "Če pa bi Marc Jacobs upravljal s proračunom, bi jih najel celo dvanajst!"
Oglasna kampanja z zapeljivo šesterico je nasledila Vuittonovo kolekcijo 2007, katere zvezda je bila igralka Scarlett Johansson.
K. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje