Torbice, vredne celo premoženje. Foto: Louis Vuitton
Torbice, vredne celo premoženje. Foto: Louis Vuitton

Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Natalia Vodianova, Eva Herzigova, Angela Lindvall in Stephanie Seymour so glavne zvezde osupljivih novih reklamnih posnetkov, za katere so jih fotografirali v različnih položajih na živahno pobarvanih športnih avtomobilih.

"Ideja vročih "bejb" in avtomobilov se mi je zdela res "kul" - in zelo Richard Prince," pravi Marc Jacobs, kreativni direktor znamke.

Ni prvič, da je ta ameriški kreator črpal navdih od ameriškega fotografa in slikarja Richarda Princea. Na zadnji modni reviji Louisa Vuittona v Parizu so se manekenke sprehajale po modni stezi, oblečene so bile kot medicinske sestre - tudi to tematiko je navdihnilo Richardovo delo. In avto, ki ga vidimo v teh novih oglasih za kolekcijo pomlad/poletje 2008, je dodge challenger iz leta 1970 - last samega Princea.

"S šestimi supermanekenkami na kupu resnično kar nekako orjemo ledino," je povedal Vuittonov direktor komunikacij. "Če pa bi Marc Jacobs upravljal s proračunom, bi jih najel celo dvanajst!"

Oglasna kampanja z zapeljivo šesterico je nasledila Vuittonovo kolekcijo 2007, katere zvezda je bila igralka Scarlett Johansson.

K. S.


Marc Jacobs je na kupu zbral le najboljše. Foto: Louis Vuitton
Del kampanje je tudi slovita češka supermanekenka in igralka Eva Herzigova (35), ki jo je širša javnost spoznala v 90. letih v oglasni kampanji za nedrček wonderbra. Foto: Louis Vuitton
Britanska supermanekenka Naomi Campbell, ki je pri 37 letih in kljub izpadom še vedno zelo iskana. Foto: Louis Vuitton
25-letna ruska manekenka Natalia Vodianova, ena najbolj vročih manekenk ta hip, pozira na pokrovu dodgea challengerja. Foto: Louis Vuitton
Nekdanja manekenka modne hiše Victoria's Secret Stephanie Seymour (39), ki je krasila že več kot 300 naslovnic, polepšala pa je tudi videospot Guns'n'Roses za pesem November Rain. Foto: Louis Vuitton