Madonna je le ena izmed zvezdnic, ki 'krade' delo manekenkam. Foto:
Madonna je le ena izmed zvezdnic, ki 'krade' delo manekenkam. Foto:

Medtem ko se je modna hiša D&G tudi to sezono odločila, da v njihovih kampanjah nastopita zvezdnici Madonna in Scarlett Johansson, so se druge modne hiše odločile, da za potrebe svojih kampanj angažirajo manekenke in nič več igralke kot v prejšnjih sezonah.

Oblikovalec Stefano Pilati, oblikovalec modne hiše YSL, je v intervjuju za revijo WWD dejal, da bo v njihovi kampanji nastopila manekenka Daria Werbowy, saj le izkušena manekenka lahko pravilno predstavi oblačilo. Oblikovalka Guccija Frida Giannini meni, da je bilo angažiranje zvezdnic bilo le trenutno: "Jaz dajem prednost močni osebnosti, ki ni povezana niti z enim svetom - tako z glasbenim kot s Hollywoodom."

Gisele za Cavallija, Lara za Vuitton
Kontroverzni Karl Lagerfeld, ki je v preteklosti v svojih kampanjah velikokrat zaposlil zvezdnice (Lily Allen, Keira Knigtley), je za naslednjo sezono izbral: Frejo Beho Erichsen, Abbey Lee Kershaw in Brada Kroeniga za Chanel, Anjo Rubik in Baptista Giabiconija za Fendi ter Iris Strubegger in Giabiconija za modno znamko Karl Lagerfeld. Karl, ki je dejal, da je bila sprememba nujna, je navdušen predvsem nad sodelovanjem s Frejo in Rubikovo, ki je že drugo sezono zaščitni obraz Fendija. Edina izjema te sezone je angažiranje Vanesse Paradis kot zaščitni obraz za Chanelovo rdečilo za ustnice Rouge Coco.

Zaščitni obraz Louisa Vuittona je postala Lara Stone, v kampanjah pa bodo nastopile tudi Christy Turlington, Karen Elson in Natalia Vodianova. Balenciaga je našla kar deset manekenk, med katerimi se bosta z oglaševalskih panojev smehljali tudi veteranki Karen Elson in Stella Tennant.

Cavalli letos stavi na Gisele Bundchen, ki je po mnenju oblikovalca dobitna kombinacija, saj je pol manekenka in pol zvezdnica: "Znane osebnosti lahko zasenčijo obleke, kar lahko škodi kolekciji. Manekenke pa je tudi lažje transformirati."