Fashion week je namenjen mladim modnim ustvarjalcem, ki jih poskuša prireditev plasirati v svet mode, kakor tudi že priznanim ustvarjalcem. Tako se bosta ta teden odvrteli modni reviji Huga Bossa in Joopa kot dveh vodilnih nemških modnih znamk.
Poleg Eve Padberg pa je na tiskovni konferenci ob odprtju Fashion Weeka požela največ zanimanja najbolje plačana temnopolta manekenka Naomi Cambell. Naomi je pustila skupino skoraj stotih novinarjev, fotografov in televizijskih kamer čakati več kot dobro uro in je že ob prihodu dokazala, da je res ena največjih zvezd modnega sveta. Po tiskovni konferenci je sledila modna revija znamke Strenesse Blue, kjer pa Naomi več ni bilo. Je pa prišel avtomobilski dirkač Mika Hakkinen in dvignil temperaturo v dvorani.
Berlin, ki ima z okolico približno 5,4 milijona prebivalcev in letno prek 123 milijonov obiskovalcev, se vedno bolj zaveda, da postaja meka potrošništva in zato niti ne preseneča poteza Mercedes Benza, da podpre nastajajočo modno industrijo. V Berlinu je namreč kar sedem fakultet za modno oblikovanje in butiki rastejo kot gobe po dežju. Posebna prednost Berlina pred modnimi prestolnicami Pariza, Milana in Londona je ta, da je življenje v njem kar nekajkrat cenejše.
Zato ne čudi, da v mesto, kjer živi 148 narodov, prihaja vedno več mladih ustvarjalcev tudi iz modnega sveta. V Berlinu gre modna industrija v korak s filmsko, glasbeno in oblikovalsko, in letno kulturna produkcija ustvari prek osem milijard evrov prihodka ali kot pravi podpredsednik Mercedes Benza dr. Klaus Mairer: "Kaj gre še lepše skupaj kot predstavitev novega modela avtomobila v obliki mačje hoje manekenke."
Andrej Košak
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje