Zadnji januarski teden je bilo na berlinskih ulicah opaziti še nekoliko več nenavadno oblečenih ljudi kot ponavadi. 'Okrepitve' so se od običajnih modnih zanesenjakov razlikovale predvsem po tem, da so bile ovite v nekoliko prestižnejše materiale, obdelane z bolj prefinjenimi tehnikami, kot so tiste, s katerimi se izdeluje običajna konfekcija. Razlog: v Berlinu se je predstavljalo modo prihodnje zimske sezone. Na več modnih dogodkih. Sloves najuglednejšega med njimi uživa Mercedes-Benz Fashion Week Berlin.
Modni teden, katerega vrhovni pokrovitelj je Mercedes-Benz, je v Berlinu potekal drugič – premiera je bila julija lani. Organizatorju, družbi IMG Fashion, ki med drugim stoji tudi za modnimi dogodki Lakme Fashion Week v Mumbaju, MasterCard Luxury Week v Hongkongu, Fashion Fringe v Londonu in Milan Fashion Week, je v Berlin uspelo zvabiti modne hiše Hugo, Joop!, Michalsky, Strenesse, Macqua in še nekaj drugih, predvsem v Nemčiji poznanih imen. Nas pa je zanimalo, zakaj se pravzaprav eden od vodilnih proizvajalcev avtomobilov na svetu, družba Mercedes-Benz, odloči za pokroviteljstvo modnega dogodka. O tem smo govorili s Kristino Hammer, direktorico globalnega trženja družbe Mercedes-Benz Cars.
Mercedes-Benz se letos drugič predstavlja kot vrhovni pokrovitelj dogodka Berlin Fashion Week. Zakaj se je vaše podjetje odločilo za prevzem te naloge? Je vaš prvi namen spodbujanje nemške modne industrije (na dogodku se namreč predstavljajo skoraj izključno nemški kreatorji in modne hiše), ali pa poskušate kot pokrovitelj odmevnega dogodka tudi 'ujeti' nove stranke?
Za družbo Mercedes-Benz moda že dolgo ni nekaj neznanega. Že leta 1996 smo začeli na dogodku Mercedes Australian Fashion Week. Glasba, šport, film, moda – vse to so danes področja 'lifestyla', saj obljubljajo doživljanje čustev in novih izkustev. In ljudje se še posebej zanimajo za vse, kar izoblikuje njihov osebni 'lifestyle'. Zanimanje pa posledično usmerjajo tudi k vsem podjetjem, k vsem blagovnim znamkam, ki jih povežejo s svojim osebnim 'lifestylom'. Prav to pa je tudi razlog, zakaj si skupina Mercedes-Benz že več let prizadeva, da bi jo številni ljudje - predvsem ciljne skupine družbe Mercedes-Benz - prepoznali kot del svojega 'lifestyla'.
Kako je pravzaprav prišlo do sodelovanja med vami in organizatorji tedna mode v Berlinu?
S skupino IMG kot organizatorjem dogodkov sodelujemo že zelo dolgo. V zadnjih letih smo skupaj uspešno izpeljali že modne tedne v New Yorku, Los Angelesu in Miamiju. Berlin se je v zadnjem času razvil v eno najbolj inovativnih in živahnih mest, v katerem 'tiči' tudi ogromno energije in idej. Poleg tega v Berlinu najdemo mnogo modno zelo zavednih ljudi, ki jim je treba prišteti še več kot 800 mladih in uveljavljajočih se oblikovalcev in modnih hiš. Izredno ponosni smo, da lahko spobujamo kreativnost vseh teh ljudi. Prav zato smo se tudi odločili naše sodelovanje pri dogodku Mercedes-Benz Fashion Week Berlin zastaviti dolgoročno; 'umaknili' se ne bomo vsaj do leta 2011.
Imate kot vrhovni pokrovitelj kaj besede pri izbranju modnih oblikovalcev, ki bodo svoje kolekcije predstavili na berlinskem tednu mode?
Ne, kar se izbire oblikovalcev tiče, popolnoma zaupamo našemu poslovnemu partnerju, družbi IMG. Naša edina zahteva je, da dogodek Mercedes-Benz Fashion Week dobi oziroma ohranja svoj značaj. Značilnost le-tega je program, ki je zmes vrhunskih domačih in mednarodnih modnih znamk na eni strani ter mladih oblikovalcev, ki se še uveljavljajo, na drugi.
Letošnji Mercedes-Benzov modni teden v Berlinu ste izkoristili tudi za predstavitev vašega novega avtomobila mercedes-benz CLC. Zakaj ste se odločili za to potezo?
Običajno se zares svetovne premiere naših novih modelov zgodijo na velikih avtomobilskih sejmih, pred velikim za avtomobilsko industrijo zainteresiranim občinstvom. Vendar pa se nam je zazdelo, da se Mercedes-Benzov teden mode sam od sebe ponuja kot optimalna platforma za svetovno premiero športno-agilnega avtomobila, ki ga določa tudi popolnoma nova oblikovalska zasnova. Vzpostavitev povezave med tem avtomobilom ter slogom in dizajnom se je ponudila kot povsem logična odločitev.
Na osrednjem prizorišču Mercedes-Benzovega tedna mode, v Postbahnhofu, je bila predstavljena predvsem tako imenovana high-end-moda. Pojem se navezuje predvsem na poslovno modo ter na kolekcije večernih oblačil za zahtevnejše stranke. So kupci tovrstnih oblačil tudi glavna ciljna skupina vašega novega avtomobila?
Model CLC je del družine Mercedes-Benz Cooupés, katere avtomobili naj bi 'mamili' predvsem že uveljavljene kot tudi mlade kupce z naklonjenostjo do vrhunskega dizajna in do uživanja v vožnji.
Na dogodku Mercedes-Benz Fashion Week Berlin se je predstavila predvsem nemška moda. Velike zvezde svetovnega modnega prizorišča v Berlin ne prihajajo. Ali svoje sodelovanje kot vrhovni pokrovitelj pogojujete z uspešnostjo modnega sejma?
Zdi se nam, da je Mercedes-Benzov teden mode v Berlinu v teh dneh dokazal, da zmore držati korak z velikimi mednarodnimi tedni mode. S svojimi ekskluzivnimi šovi niso navdušile le domače in tuje modne znamke – tudi mladi 'naraščaj' je dokazal, da v Nemčiji tiči veliko kreativnosti. Mi sami smo zelo zadovoljni z berlinskim tednom mode. Od svetovne premiere avtomobila CLC sportcoupé v nedeljo pa do sklepnega šova s hollywoodskim zvezdniškim oblikovalcem Zacom Posenom na četrtkov večer je bil Mercedes-Benzov modni teden popoln uspeh – uspeh, ki ga želimo poleti ponoviti.
Ali poleg modnega tedna Mercedes-Benza v Berlinu obstajajo še druge oblike sodelovanja med Mercedes-Benzom in modno dejavnostjo?
Mercedes-Benz med drugim podpira tudi modne dogodke v Los Angelesu, Miamiju, Mehiki in na Nizozemskem. Poleg dogodka v Berlinu še posebej veliko pozornosti posvečamo dogodku Mercedes-Benz Fashion Week v New Yorku, ki velja za enega najbolj vrhunskih modnih dogodkov na svetu. In naš cilj je, da bo to postal tudi berlinski modni teden.
Polona Balantič
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje