Lepotica s svojo samozavestjo in karizmo uteleša moderno žensko. Foto: EPA
Lepotica s svojo samozavestjo in karizmo uteleša moderno žensko. Foto: EPA

Španska modna hiša se je za Millo odločila, ker ima vse atribute, ki jih Mango želi izpostaviti s svojimi oblačili.

"Milla je ženska, ki jo želimo obleči: je moderna ženska, z veliko osebnostjo in s samozavestjo." Milla, ki je svojo manekensko kariero začela že pri 11. letih, je že obraz kozmetične hiše L'Oreal, poleg tega pa je ljubljenka oblikovalca Armanija in Donne Karan.

Sicer pa je Milla le zadnja v vrsti izbranih Mangovih lepotic, saj so pred njo pretekle oglasne kampanje zaznamovale Claudia Schiffer, Lizzy Jagger, hči slavnega rockerja Micka Jaggerja, hrvaška lepotica Ljubka Gojić in še mnoge druge supermanekenke. Koliko denarja bo Milla zaslužila z najnovejšo pogodbo, ni znano, najverjetneje pa ne bo razočarana.