Foto:
Foto:

To je 0,4 odstotka manj kot leto prej in v skladu s pričakovanji. Obseg prihodka se je lani zmanjšal za dva odstotka, na 3,983 milijarde frankov (2,56 milijarde evrov). Swatchu je s povečanjem prodaje proti koncu leta uspelo nadomestiti izpad prihodka iz šibke prodaje v prvih lanskih mesecih, pozitivni trend pa se nadaljuje, so sporočili iz družbe.

Medtem ko so bili poslovni rezultati Swatcha ob lanskem polletju zaradi sarsa, vojne v Iraku in šibkega dolarja precej slabši kot v prvem polletju leta 2002, so se kazalci proti koncu leta obrnili navzgor. Čisti dobiček je bil sicer ob koncu leta za 0,4 odstotka nižji kot v letu 2002, vendar pa je ob polletju zaostajal celo za deset odstotkov.

Na podlagi živahne prodaje ur v začetku leta v skupini Swatch za letos napovedujejo dobre poslovne rezultate. Razpoloženje potrošnikov je dobro, gospodarski kazalci kažejo navzgor, to pa nameravajo v koncernu izkoristiti v prid zvišanja prihodkov.