Ljubiteljica živali in goreča nasprotnica uporabe usnja. Foto: EPA
Ljubiteljica živali in goreča nasprotnica uporabe usnja. Foto: EPA
Stellini izdelki navdušujejo modno osveščene po vsem svetu. Foto: EPA
Večina bo lahko drage izdelke le občudovala. Foto: EPA

Oblikovalka, ki je znana po svoji ljubezni do živali in odporu do usnja, je v svoji kolekciji uporabila umetne in naravne materiale, kot so najlon, vinil, žamet in platno.

Poudarila je, da gre predvsem za to, da svetu dokaže, da so lahko modni dodatki tudi etično neoporečni, to pa je seksi in "kul". Rada bi prispevala k rušenju mita o usnju, saj trdi, da je mnenje, da mora biti vsaka torbica ali čevelj iz usnja, malce pračloveško. Dodala je, da so na trgu velike možnosti za dodatke, ki niso usnjeni, a da obenem niti dvajset modnih hiš ne prisega na takšne izdelke.

Kolekcija bo od junija na voljo v Stellinih trgovinah v Londonu, New Yorku in Los Angelesu, pa tudi v nekaterih drugih izbranih trgovinah.

Cene se bodo gibale od dvesto ameriških dolarjev za torbo iz najlona do okrog 1.400 dolarjev za starinsko navdahnjene torbe Appaloosa iz svetlečega, visokotehnološko obdelanega patentiranega umetnega usnja.

Torbice nimajo velikih in dobro vidnih logotipov, temveč diskretne bronaste medaljone, saj McCartneyjeva meni, da kupci teh izdelkov ne želijo delati vtisa na druge s svojimi dizajnerskimi torbicami. V kolekciji bo mogoče najti tudi manjše torbice, kovčke, pasove in nakit, ki bo stal od sto dolarjev navzgor. Za par satenastih čevljev pa bo treba odšteti tudi vrtoglavih 1.600 dolarjev.

Modne dodatke izdelujejo v Italiji, direktor linije Marco Bizzarri pa pričakuje, da bodo v manj kot treh letih modni dodatki prinesli tretjino letnega prihodka od prodaje blagovne znamke. Za zdaj prinašajo

16 odstotkov, za razširitev ponudbe pa so se odločili, ker menijo, da so v edinstvenem položaju in da imajo na trgu odlične možnosti.

Delo z drugačnimi materiali je izziv za Stello McCartney, saj je ravno to, da ne uporabljajo usnja, glavna točka razlikovanja za njeno znamko.

Hkrati si želi, da bi ljudje kupovali te izdelke, ker so jim všeč, ker so "kul" in ker preprosto morajo imeti določeno torbico ali čevlje iz kolekcije. Dodala je, da so v sezoni jesen-zima 2005 razprodali do stegen visoke škornje, a stavi, da 90 odstotkov kupcev sploh ni vedelo, da niso iz usnja.