Donatella meni, da je poudarjanje komercialne strani mode v zadnjih desetih letih uničilo vsaj kanček ustvarjalnosti. "Od prodora verig modnih trgovin je mladim, še neuveljavljenim oblikovalcem vse težje in težje uspeti. Zdaj se je treba pogovarjati o cenah, trženju, oglaševanju, dobavi in še marsičem, kar pa je lahko za neizkušene ljudi precej strašljivo," je dejala za irski Independent.
"Če bi morala mladim oblikovalcem dati en sam nasvet, bi jim rekla, naj še naprej sanjajo. Kajti moda pomeni sanjati in pripraviti tudi druge do tega, da sanjajo. Vedno naj zaprejo oči in pomislijo: bo ženska sanjala o tem kosu obleke, ga bo hotela imeti," svetuje Donatella.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje