Od zdaj se zavzema za oglase, ki bodo prikazovali resnične, vsakdanje ljudi. Nikova kampanja temelji na prikazovanju tistega, kar je resnično, in ne tistega, kar je idealno. Ko ženska telovadi, njeno telo pridobi mišično maso, ne izgubi teže in ne postane pretirano suho.
Tako, rahlo mišičasto telo želijo promovirati v najnovejših oglasih za Nikovo športno opremo. Tudi raziskava, ki so jo izvedli v enem izmed ameriških športnih časopisov, je pokazala, da ženske podpirajo to zamisel. Kar 90 odstotkov jih je zadovoljnih s seboj, ko se pogledajo v ogledalo.
Za oglaševalce je torej uspešneje, če prikažejo nove športne modne smernice z vsakdanjimi ženskami.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje