Foto:
Foto:

Pri podjetju se zavedajo, kako velik dogodek je svetovno prvenstvo v nogometu. V izjavi za javnost so zapisali, da veliko njihovih strank zanimata tako moda kot nogomet, zato menijo, da se modno ozaveščeni nogometni navijači med SP-jem z veseljem oblačijo modno in hkrati izražajo svojo ljubezen do nogometa.

Kolekcija je od maja na voljo v večini njihovih trgovin po vsej Evropi in ZDA.

V kolekciji za najstnike so majice, jopiči, kapice, značke, japonke, kopalke in torbe za oba spola navdahnjeni predvsem z barvami favoritinj (nekaj jih je sicer doslej že izpadlo iz tekmovanja) Argentine, Brazilije, Anglije, Francije, Italije in Nemčije. V državah, ki so se prav tako uvrstile na SP, a niso tako zanimive za širši trg, in kjer imajo svoje trgovine (Nizozemska, Portugalska, Španija, Švedska, Švica, Češka in ZDA), so prodajali tudi "lokalno obarvane" izdelke.