Foto:
Foto:

Oxfam, ki ima sedež v Veliki Britaniji in se bori proti socialnim razlikam in krivicam, zlasti v tretjem svetu, se je v začetku leta povezal z londonsko oblikovalsko agencijo Poke, ki sicer skrbi tudi za spletno stran modnega oblikovalca Alexandra McQueena.

12 oblikovalcev in ilustratorjev je za Oxfamove majice pripravilo napise in ilustracije, ki se ujemajo z idejami in vrednotami Oxfama.

Najprej so majice izdelovali v omejenem številu in jih prodajali le na poletnih glasbenih festivalih. Zdaj pa so se pri Oxfamu odločili, da jih bodo kupcem ponudili tudi na svoji spletni strani.

Majice šokirajo s krutimi, a resničnimi dejstvi: več kot polovica mlajših od 25 let živi v najrevnejših državah, vsako leto v oboroženih spopadih umre več kot pol milijona ljudi ... Proti otroškemu delu protestirajo z ironičnim napisom: Shop till you drop (Kupuj do onemoglosti).

Majice iz kolekcije Generation Why (Generacija zakaj) stanejo 15 britanskih funtov, dobiček pa je namenjen v dobrodelne namene.