Oxfam, ki ima sedež v Veliki Britaniji in se bori proti socialnim razlikam in krivicam, zlasti v tretjem svetu, se je v začetku leta povezal z londonsko oblikovalsko agencijo Poke, ki sicer skrbi tudi za spletno stran modnega oblikovalca Alexandra McQueena.
12 oblikovalcev in ilustratorjev je za Oxfamove majice pripravilo napise in ilustracije, ki se ujemajo z idejami in vrednotami Oxfama.
Najprej so majice izdelovali v omejenem številu in jih prodajali le na poletnih glasbenih festivalih. Zdaj pa so se pri Oxfamu odločili, da jih bodo kupcem ponudili tudi na svoji spletni strani.
Majice šokirajo s krutimi, a resničnimi dejstvi: več kot polovica mlajših od 25 let živi v najrevnejših državah, vsako leto v oboroženih spopadih umre več kot pol milijona ljudi ... Proti otroškemu delu protestirajo z ironičnim napisom: Shop till you drop (Kupuj do onemoglosti).
Majice iz kolekcije Generation Why (Generacija zakaj) stanejo 15 britanskih funtov, dobiček pa je namenjen v dobrodelne namene.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje