Lani je stekleničko krasila Karlova značilna silhueta, ki so jo dopolnjevali črna obleka, beli ovratnik in nepogrešljivi čop, naslikana pa je bila le na omejenem številu steklenic lahke kokakole. Nič drugače ne bo niti letos, saj bo spet na voljo le omejena izdaja, Lagerfeld pa je navdih letos poiskal pri Bernadette, Eleanor in Irene - treh heroinah, ki so srce oglaševalske kampanje za dietno kolo. Vsako od treh stekleničk je posvetil eni izmed dam in poskušal pri oblikovanju zajeti njeno osebnost ter jo prenesti na embalažo.
Lagerfeld s tem sodelovanjem s Coca-Colo "odplačuje svoj dolg" tej nizkokalorični pijači, saj trdi, da mu je prav ta pomagala, da je leta 2001 shujšal kar za 40 kilogramov.
V spodnjem videu si lahko ogledate oglas za Coca-Colo light, v katerem v velikem slogu nastopijo Bernadette, Eleanor in Irene.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje