Olivier Theyskens si želi, da bi se v prenovljeno Nino Ricci zaljubilo čim več žensk. Foto:
Olivier Theyskens si želi, da bi se v prenovljeno Nino Ricci zaljubilo čim več žensk. Foto:

Theyskens je pred tem vodil modno podjetje Rochas, a je moral julija oditi, potem ko so se lastniki podjetja, vodilni v družbi Proctor & Gamble, odločili, da Rochasa ne bodo več podpirali.

"Resnično sem navdušen nad tem, da so me zaposlili. In seveda počaščen. Želim so, da bi pod mojim vodstvom modna znamka Nina Ricci postala simbol lepote, ženskosti, elegance," pravi Olivier.

Novega dela se je lotil z optimizmom, energijo in navdušenjem: "Hočem ustvariti znamko, ki bo imela neko vrednost, nek pomen. In želim si, da bi se v to novo znamko zaljubilo čim več deklet!"

Theyskens bo svojo prvo kolekcijo za to znamko predstavil marca drugo leto. To bo nova kolekcija za jesen in zimo 2007/08.