Puma se je znova obrnila k svojemu preizkušenemu receptu, potem ko se je sodelovanje z Rihanno izkazalo za izredno dobičkonosno, saj je Pumi po zaslugi zvezdnice v žep kapnila skoraj milijarda evrov, so v svoje vrste privabili Jay-Z-ja.
Raper pa ne bo bedel zgolj nad oblikovanjem čevljev in oblačil, ampak bo sam izbral tudi košarkarje, ki bodo postali Pumini ambasadorji.
Delo do zdaj prepuščal strokovnjakom
Jay-Z se v nasprotju s svojimi glasbenimi kolegi, ki z modnimi hišami radi sklepajo zavezništva, do zdaj v modno industrijo ni pretirano mešal. Leta 1999 je sicer ustanovil znamko oblačil Rocawear, vendar se sam z njo ne ukvarja, oblikovanje je namreč prepustil strokovnjakom.
Poteza Pume je dobro premišljena, saj je zanimanje za športna oblačila in obutev doseglo vrhunec. Po poročanju modne revije Vogue gre zasluga predvsem Kanyeju Westu in njegovi kolekciji Yeezy ter oblikovalcu Virgilu Ablohu, njegova znamka Off-White mu je prinesla sodelovanje z Louisom Vuittonom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje