Kolekcija bo obsegala džins, majice, torbice in nakit, imenovala pa se bo Barbie Luxe. Oblikovalci, ki so Barbie uporabili za navdih, so kolekciji tako dodali pridih Barbie, na primer roza šive na džinsu ali retrooblike nakita.
Ciljna skupina nove kolekcije so tako najstnice kot ženske, stare od 20 do 30 let, kar pa ni Mattelova običajna ciljna skupina.
Želijo pritegniti predvsem ženske z občutkom za modo. Za Barbie Luxe so se v Mattelu odločili zaradi slabe prodaje punčk Barbie, za novo kolekcijo pa načrtujejo veliko promocijo.
Upajo, da bodo pritegnili predvsem mlade, po katerih se zgledujejo drugi, uspeh kolekcije Barbie Luxe pa naj bi prinesel tudi boljšo prodajo punčk Barbie. S tem, ko bodo majhne deklice videle oblačila Barbie na svojih mamicah ali starejših sestrah, bodo sprva tudi same želele imeti punčko Barbie, kasneje pa še oblačila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje