Foto:
Foto:
Na oskarjih leta 2002 se je Cameron Diaz pojavila v obleki v stilu kimona Emanuela Ungara.

Dandanes je samoumevno, da zvezde lahko obdržijo obleke, ki jih nosijo. Nekatere so vredne na tisoče dolarjev. A novost je ta, da podjetja, še posebej tista, ki so nova na področju oblačenja zvezd, ponujajo slavnim in bogatim denar. S tem si morda zagotovijo, da bi se res odločili za njihovo blagovno znamko.

Drugi pa v zameno za to, da zvezde oblečejo njihove kreacije, ponujajo oglaševalske pogodbe, luksuzna potovanja ali celotno garderobo.

Vse je povezano z denarjem, poudarjajo strokovnjaki. Zvezde morda najprej nameravajo ostati zveste določenemu oblikovalcu, ki jim ponudi čudovite obleke. Tako bodo trenutki, kot je bila vijolična Pradina obleka na Umi Thurman na oskarjih leta 1995 ali rožnata oprava v slogu princeske Gwyneth Paltrow iz studia Ralpha Laurena leta 1999, vse redkejši. Ni pomemben le izgled. Zvezde "pravih" denarcev ne služijo z vlogami v kvalitetnih neodvisnih filmih, ampak v japonskih oglasih za Pepsi.

Nicole Kidman, na primer, je obraz Chanelove dišave. Charlize Theron predstavlja Diorjev parfum J'adore. Hilary Swank je model za spodnje perilo pri Calvinu Kleinu, zato ne preseneča, da je po svoj zlati globus prišla ravno v obleki iz njegove modne hiše. A Hilary je v čokoladno rjavi opravi vsaj dobro izgledala - ni pa vedno tako. Včasih so zvezde prisiljene nositi obleke, ki jim sploh ne pristojijo.

V modni hiši Armani pa se zanašajo na osebne stike, kar si lahko privoščijo, ker je slavni Giorgio Armani že od nekdaj povezan s Hollywoodom - skrbel je za kostume v mnogih filmih, od Ameriškega žigola do lanskega izdelka De-Lovely.

Mladi oblikovalci, kot je na primer Roland Mouret, ki je ustvaril obleko Scarlett Johansson za zlate globuse, si ne morejo privoščiti, da bi zvezdam mastno plačali, zato večinoma upajo, da bodo njihove obleke všeč zvezdam ali njihovim stilistom. A ravno tako, kot imajo oblikovalci koristi od tega, da oblečejo pravo zvezdo, lahko zvezdice pridobijo veliko od prave obleke. Tako je mlada igralka Emmy Rossum pritegnila veliko več pozornosti na zlatih globusih v brezhibni opravi, sestavljeni iz obleke Ralpha Laurena in diamantov Harryja Winstona, kot v filmu Fantom iz opere.

Tudi s frizerji je podobno. Frizer Frederic Fekkai ima zveste stranke, ki pridejo k njemu za vsako priložnost - razen za oskarje. Zvezde sicer želijo priti k njemu, a morajo potem izpolniti svojo obveznost do določene blagovne znamke, je povedal dolgoletni frizer Debre Messing, Jessice Lange in Meryl Streep.

Zaenkrat še ne plačuje slavnim strankam, da bi nosile njegove pričeske, saj meni, da vpliv zvezd na "navadne" stranke vseeno ni tolikšen. Išče neki drug način, da bi se zvezde na najpomembnejši večer leta za zabavno industrijo odločile ravno za njegov salon.