24-letna britanska pevka ni novinka v modnih vodah, saj se je pred kratkim že preizkusila v oblikovanju in za britansko trgovsko verigo New Look oblikovala svojo kolekcijo oblačil. Zdaj se ji zdi, da bo naredila še korak naprej, saj bo postala glavno ime reklamne kampanje jesensko-zimske kolekcije torbic.
Chanelova oboževalka že vrsto let
"Lily je bila s sodelovanjem z znamko New Look zelo zadovoljna, a je bila ves čas pod pritiskom, da mora biti njena zbirka uspešnejša in bolje prodajana od tiste, ki jo je za konkurenčni Topshop oblikovala Kate Moss. Pri Chanelu pa si bo še bolj grizla nohte, saj gre za eno najbolj priznanih modnih znamk, zato ne želi nikogar razočarati," je dejala njena prijateljica, ki je dodala, da je pevka že dolgo velika Chanelova oboževalka.
"Ena prvih potez, ki jo je naredila, ko je izšel njen debitantski album Alright, Still, je bila, da si je privoščila Chanelovo toaleto za 2.000 funtov. Sodelovanje ji res pomeni ogromno."
Snemanje bo potekalo v Londonu naslednji teden, nad njim pa bo bedel sam Karl Lagerfeld, sicer kreativni direktor francoskega modnega velikana. S Chanelom so v preteklosti že sodelovale Jerry Hall, Nicole Kidman in Keira Knightley.
A. P.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje