Manekenka in modna vplivnica Bella Hadid je široke hlače nosila že pred leti. Trend se je napovedoval že nekaj časa, zdaj pa zadal še zadnji udarec ozkim modelom, ugotavljajo poznavalci. Foto: AP
Manekenka in modna vplivnica Bella Hadid je široke hlače nosila že pred leti. Trend se je napovedoval že nekaj časa, zdaj pa zadal še zadnji udarec ozkim modelom, ugotavljajo poznavalci. Foto: AP

Modni oblikovalci so sicer trend ozkih hlač v zadnjih letih pripeljali do skrajnosti: kot piše Jacob Gallagher v članku za Wall Street Journal, so mnogi modno ozaveščeni Američani trpeli, ko so se tlačili v (pre)ozek džins, poleg tega pa nato večji del dneva preživeli stoje, saj so bile občasno hlače tako ozke, da v njih niso mogli niti sesti.

A ko smo nato lani marca vsi "ostali doma", se je to spremenilo. Ljudje so začeli spet nositi udobne, široke hlače, saj jih niti med raznimi videokonferencami ni bilo videti. Sčasoma se je marsikomu zdelo nesmiselno, da bi znova oblekel to ozko mučilno napravo tudi takrat, kadar je zapustil stanovanje. No, pa komu se je nabral tudi kakšen kilogram več, zato "stare" hlače niti niso bile več izbira.

Kot je v pogovoru za časopis dejal sosustanovitelj newyorške modne znamke 3sixteen, Andrew Chen, so "se ljudje želeli počutiti udobno" in so zato izbirali hlače, ki "jih niso neprestano opominjale, da jih nosijo". Posledično sta se povpraševanje in prodaja klasičnih in širokih modelov hlač iz džinsa občutno povečala, še piše Gallagher.

Ameriški modni oblikovalec je že pred 15 leti predstavil (sicer ekstremno) različico širokih hlač. A po mnenju poznavalcev tako širokih modelov v običajnih trgovinah vseeno ni pričakovati. Foto: AP
Ameriški modni oblikovalec je že pred 15 leti predstavil (sicer ekstremno) različico širokih hlač. A po mnenju poznavalcev tako širokih modelov v običajnih trgovinah vseeno ni pričakovati. Foto: AP

Kot ugotavljajo pri Levi's, je prodaja modelov, ki so jih predstavili lani in se zgledujejo po t. i. skejterskem slogu, ena višjih v zadnjem obdobju, poleg tega pa, še navaja podpredsednica oddelka moške mode za svetovni trg pri Levi's Janine Chilton-Faust, se k njim vračajo starejši kupci, ki jim ozki modeli nikoli niso bili blizu, in naročajo bodisi večje številke klasičnih modelov bodisi široke modele.

A trend se ni ustavil pri ponudnikih "za rajo", v smer širših krojev gledajo tudi oblikovalci visoke mode, kot sta na primer Balenciaga in Bottega Veneta, ki udobnejše hlače, ukrojene ravno, ponujata za od 600 do skoraj 1000 dolarjev (odvisno od modela).

K temu, ugotavljajo pri New York Postu, so verjetno pripomogle tudi mlajše generacije zvezdnikov, kot sta na primer glasbenika Billie Eilish in Bad Bunny, ki jim je neudobna moda preprosto odveč. Mnogi poznavalci pa ugotavljajo, da je k zatonu mode ozkih hlač prispevalo tudi ozaveščanje o tem, kako nezdrav je (pre)suh videz.