Žilavi Hugh je vedno obkrožen s svetlolasimi zajčicami. Foto: EPA
Žilavi Hugh je vedno obkrožen s svetlolasimi zajčicami. Foto: EPA
Playboyeva ženska kolekcija
Moški tako seksi ne bodo, saj je za njih očitno dovolj, da so videti hladnokrvni. Foto: EPA

Podjetje Playboy Enterprises Inc. je pred kratkim ustanovilo "moški modni oddelek", napovedujejo pa nekaj precej drugačnega od svilenih smokingov, ki jih najraje nosi 80-letni ustanovitelj Playboya Hugh Hefner.

Obiskovalci sejma Magic Marketplace v Las Vegasu so si že lahko ogledali prve Playboyeve kreacije iz kolekcije za leto 2007 - majice, jakne in kopalke, nikjer pa ne manjka Playboyev zaščitni znak, zajček. Kolekcija se bo imenovala Na lovu za plenom.

Na sejmu se je predstavil tudi "zajčkov" tekmec Penthouse, ki vztraja pri tem, da je seks vedno priljubljen. Penthouse je med drugim predstavil čevlje z vrtoglavimi petami iz rdečega satena, kačje kože in umetnega leopardjega krzna.

Moški igrajo na drugo karto
Medtem ko je pri Playboyevi ženski kolekciji poudarek še vedno na zapeljevanju in seksu, pa bo moška kolekcija zelo hladnokrvna. "Moškim ni treba biti seksi, ampak morajo biti hladnokrvni," misli živahni Hef. Njegovi oblikovalci so imeli med ustvarjanjem v mislih ravno mladega Hugha, zato so vključili nekaj retropotez.

Na fotografiranje ne brez bradavička
Hugh Hefner pa je ženskam, ki želijo pokazati veliko, a ne čisto vsega, priporočil še en neznaten modni dodatek, nippie ("bradaviček"). Gre za linijo modnih "nalepk" več barv, s katerimi uporabnice prelepijo svoje prsne bradavice, da ne bi po naključju med fotografiranjem "pokukale" skozi oblačilo. Trik naj bi uporabljalo veliko hollywoodskih zvezdnic, zatrjujejo pri Playboyu.

Playboy ima po svetu klube in butike, v katerih so na prodaj modni dodatki, zapeljivo perilo in oprema za dom. Kmalu se jim bo pridružil tudi parfum.