Španska blagovna znamka Rosa Clara ponuja skoraj izključno poročna oblačila. Foto: EPA
Španska blagovna znamka Rosa Clara ponuja skoraj izključno poročna oblačila. Foto: EPA
Karl Lagerfeld
Nemec že nekaj desetletij ustvarja visoko modo. Foto: EPA

Sivolasi Nemec, ki sicer ustvarja za luksuzni modni hiši Chanel in Fendi in svojo Lagerfeld Gallery, bo za špansko modno znamko oblikoval dve kolekciji poročnih oblek na leto, v vsaki pa bo 25 sanjskih kreacij za neveste.

Modna hiša Rosa Clara ponuja skoraj izključno poročne obleke, samo v Španiji pa imajo 49 prodajaln, kjer lahko bodoče neveste kupijo tudi stvaritve Christiana Lacroixa in španskih oblikovalcev Jesusa del Poza in Modesta Lombe.

Lagerfeldove poročne obleke za Roso Claro bodo naprodaj od oktobra.

68-letni Lagerfeld je v zadnjih letih zbujal pozornost ne le zaradi svojega dela, ampak tudi zaradi dramatične spremembe videza.

V približno enem letu je shujšal več kot 30 kilogramov. Ko so časopisi ugibali, kaj se dogaja s Karlom, se on ni zmenil za različna namigovanja in celo posmehovanja.

Pojasnil je, da si je pač zaželel, da bi se lahko oblačil drugače: "Želel sem obleči stvari Hedija Slimaneja, ampak so njegova oblačila za zelo suhe mladeniče, ne za moške moje starosti. Edina rešitev je bila, da shujšam. In zdaj se v svoji koži počutimo mnogo bolje." Zdravnik, ki mu je pomagal shujšati, je kasneje o "Lagerfeldovi" dieti napisal celo knjigo.