Organizatorji so pojasnili, da imamo v Sloveniji izjemne modne talente, da pa je naša največja težava v majhnosti trga in v pomanjkanju priložnosti za prodor na tuje trge. Glavni cilj oziroma namen dogodka je zato ustvarjanje priložnosti.
Na obisku kupci iz tujine
Eden izmed organizatorjev International Fashion Weeka Joseph Rain s portala Fashion.si je na novinarski konferenci poudaril, da je glavni cilj dogodka ustvarjanje priložnosti za razvoj in prodor slovenske mode na tuje trge. Prvi slovenski mednarodni teden mode bodo namreč obiskali profesionalni kupci iz tujine, ki se bodo lahko dogovarjali o morebitni prodaji predstavljenih kolekcij zunaj slovenskih meja.
Svojo novo kolekcijo "High as Kite" bo predstavila tudi Katja Kuhar, mlada oblikovalka z Naravoslovnotehniške fakultete, ki je lansko jesen s kolekcijo "Night Life" zmagala na natečaju "LIFT by Perwoll" na zagrebškem sejmu mode Fashion.hr Industrija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje