Pri Burberryju so prejšnji teden objavili, da je po izredno uspešni oglasni kampanji z oskarjevko Rachel Weisz prodaja njihovih oblačil in modnih dodatkov poskočila.
Precej zaslug za uspeh ima tudi priznani modni fotograf Mario Testino. Testino je posnel fotografije Rachel Weisz, ki je letos dobila zlati kipec za film Zvesti vrtnar, in valižanskega igralca Ioana Gruffuda, ki ga je Burberry pred meseci izbral za svoj moški obraz.
Romantični sprehod po Londonu
Na oglasih za novi parfum Burberry London se igralca zaljubljeno sprehajata mimo največjih znamenitosti britanske prestolnice. Romantična oglasna kampanja v slogu Richarda Curtisa, so zapisali britanski mediji. Novozelandec Curtis živi v Veliki Britaniji, napisal pa je scenarije za številne uspešne britanske romantične komedije, ki se dogajajo v Londonu.
Weiszovo je Burberry "vpoklical", potem ko so za nekaj mesecev prekinili sodelovanje s Kate Moss. Weiszova se je očitno porabnicam znala bolj približati kot eterična in včasih na fotografijah nekoliko "nezemeljska" Mossova.
Prodaja v zadnjih mesecih naravnost cveti. "Kupci so se zelo dobro odzvali na naše oglase. Predvsem ženske, saj je naša kolekcija za letošnjo pomladi in poletje prava prodajna uspešnica. Zelo smo zadovoljni," je povedala Rose Marie Bravo, ena izmed vodilnih pri Burberryju.
Zlata leta z Baileyjem
Burberry je po letih nekakšnega "zimskega spanja" adrenalinsko injekcijo dobil pred desetimi leti, ko je na mesto kreativnega direktorja sedel Christopher Bailey, britanski "zlati deček", ki se je kalil pri Gucciju.
Burberryjev znameniti karo vzorec, v kamelji, rdeči, črni in beli barvi, ki je bil nekoč zaščitni znak pripadnic zgornjega srednjega razreda, je danes na Otoku priljubljen kot še nikoli. K temu so pripomogli tudi zvezdniki, npr. zakonca Beckham, ki izredno radi nosijo njihove modne dodatke.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje