41-letna pevka se je ponudbe francoskega kozmetičnega velikana zelo razveselila: "Sploh ne morem verjeti, da bom postala eno izmed L'Orealovih deklet! Že tako se rada oblačim in 'lišpam', to je moj najljubši del koncertov in snemanja spotov, zdaj bom pa lahko še profesionalno sodelovala z njimi, res sem srečnica," je povedala za revijo People.
Gwen je uspelo svoje rdeče naličene ustnice spremeniti v svoj modni zaščitni znak in prav zato so ji pri L'Orealu tudi ponudili sodelovanje. Za njih je tako posnela oglas za eno izmed njihovih kolekcij šmink, ki jo bodo premierno predvajali v nedeljo med podelitvijo zlatih globusov.
Vlogo "svetovnih ambasadorjev" L'Oreala so med drugim v preteklosti že sprejeli Milla Jovovich, Patrick Dempsey, Rachel Weisz, Beyonce Knowles, Diane Kruger, Evangeline Lilly, Andie MacDowell, Eva Longoria, Freida Pinto in Gerard Butler.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje