Zvezdnica, ki je zaslovela kot kolumnistka Carrie Bradshaw iz nanizanke Seks v mestu, bo tako že tretjič sodelovala z Gapom. "Mislim, da je Gap izredno ustvarjalna in navdahnjena znamka," je Sarah komentirala ponovno sodelovanje.
Gap bo začel oglaševati februarja, televizijski spoti z Jessico v glavni vlogi pa bodo prvič predstavljeni marca. Parkerjeva je prepričana, da bodo ženske vzljubile letošnjo pomladno kolekcijo.
Reklamna promocija kolekcije bo vsebovala televizijske in časopisne oglase ter oglaševanje prek interneta in na kraju samem - v trgovinah.
"Ob sodelovanju s Sarah Jessico smo dobili neverjeten odziv naših strank, tako da smo navdušeni, ker bo spet delala z nami," je povedal Jeff Jones, podpredsednik trženja pri Gapu.
V enem od preteklih oglasov za Gap so Sarah s pomočjo tehnologije klonirali, tako da so njene dvojnice obkrožale pevca Lennyja Kravitza. V drugem pa se je igralka zabavala skupaj z igralcem Joshem Duhamelom in pevko R & B-ja Mary J. Blige.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje