Sklop revij je odprla trajnostna blagovna znamka Things I Miss. V prepričanju, da je tkanina naša druga koža, so v zanimive zgodbe združili telesa, prostore, gibe, zvoke, dotike, oblike in teksture.
Tanja Vidic s kolekcijo Formerly Known Objects presega tradicionalne metode pletenja, saj vključuje vsakdanje predmete zunaj običajnega konteksta.
Dejan Petrović je za Princederosenoire ustvaril kolekcijo Kintsugi in pri izdelavi uporabil načela te istoimenske starodavne japonske tehnike. Izbral je subtilne tkanine in detajle, ki izražajo krhkost in ranljivost.
Aemona je slovenska modna znamka, ki združuje digitalno in fizično modo. V kolekciji Umbra je združila različne teksture, subtilne senčne motive in poudarila harmonijo med nasprotji.
Gacho couture staplja sofisticiranost s klasičnimi oblikami in modernim pristopom. V kolekciji Human Collection se je osredotočil na estetiko dovršenih krojev in glamurja z vrnitvijo h klasični eleganci v modi. Kolekcija je namenjena vsem. Milan Gačanovič se je ob zvokih Simfonije št. 5 – Adagietto sprehodil ob TV-voditeljici Mojci Mavec.
Patricia Pie v kolekciji New Elegance za jesen/zimo 2023 združuje eleganco kostimskega sloga s sodobno inovativnostjo, poudarja trajnost in umetniški pristop ter ponuja unikatno modno izkušnjo.
Barbara Vrbančič zvesto uporablja stare ročne tehnike ali vintage inspiracije, ki jih nadgradi in reinterpretira v sodobne, trajnostne urbane oblačilne kose ali projekte. Ustvarja lastni tekstil in z natančnim načrtovanjem kolekcije poskrbi za čim manj odpadkov.
Future Youth je kolekcija blagovne znamke Kiss the Future. Kolekcija je izdelana iz nerabljenega blaga in izraža distopične in utopične elemente, ki nas spomnijo na preteklost, sedanjost in prihodnost.
Matic Veler se je pri ustvarjanju naslonil na preteklost, vir navdiha pri ustvarjanju oblačil pa so bili kontrasti med mehkobo in brutalnostjo. Navdih je iskal v preteklosti: stara Grčija, Rim, elementi art nouveauja ... Vse to je združil v končne podobe z uporabo modernih in inovativnih tehnologij.
Ob stiliranju in glasbi pa so za vtis o kolekcijah zelo pomembne tudi frizure in ličenje. Aska Kajtazovič, ki vodi ekipo lasnih stilistov, je povedala, da se letošnje smernice nagibajo proti naravnemu videzu: "Upoštevamo želje oblikovalca, saj se morajo frizure skladati s kolekcijo. Lasje morajo biti lepi, zdravi, sijoči, pričeske lahkotne."
Špela Ema Veble je vodja make-up artistk: "Zaodrje ne sme biti zaprt prostor, nismo zaključena družba. Navdušena sem nad talenti, ki so se prijavili. In s to osveženo ekipo smo pripravili kar 36 različnih videzov, uporabili pa smo tudi nekatere inovativne prijeme. Igrali smo se z nalepkami, recimo. Z oblikovalci vselej poiščemo skupne rešitve in njihove zamisli združimo z našimi strokovnimi pogledi, pri ustvarjanju pa ne zagovarjam sledenja trendom, ampak individualizem. Vsak je lep takšen, kot je. Sicer pa se vsa lepota začne pri pripravi kože. Med temeljne korake spada masaža, saj tako koža zasije."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje