Foto:
Foto:
Moško spodnje perilo, kot si ga je zamislil Gaetano Navarra. Foto: EPA

Cavalli, Dolce & Gabbana, Versace ... najbolj vroči manekeni ta hip in zvezdniški obrazi v prvih vrstah - dobrodošli na milanski teden (moške) mode.

Najbolj zveneča imena modnega sveta v Milanu te dni predstavljajo svoje moške kolekcije za pomlad/poletje 2009. Do 25. junija se bo na tamkajšnji modni brvi zvrstilo skupno več kot 40 blagovnih znamk. Modni shod v italijanski prestolnici mode je odprl oblikovalski duo Dolce & Gabbana, ki sta si za glavno vodilo vzela sproščen življenjski slog seksi sodobnega moškega. Manekeni so se na njuni modni reviji po brvi sprehodili tudi v svilenih pižamah, navdahnjenih s kimoni, (moške) spodnje hlačke in haljo pa si je za na modno pisto nadela tudi posebna gostja, supermanekenka Naomi Campbell. Izmed zvezdniških imen so izklesana moška telesa in kreacije D & G v Milano privabila pevko Fergie.

Pri Versaceju, priljubljeni znamki zvezdnikov, so se tokrat odločili spremeniti ustaljeno podobo resnega oblačenja in predstavili suknjiče brez ovratnikov (ali z dvojnimi ovratniki) in krilca namesto gumbov na plaščih. Vodja oblikovanja hiše, ki jo je ustanovil njen pokojni brat Gianni, Donatella Versace je povedala, da naj bi kolekcija ponazarjala "formalni pristop, a neformalno razmišljanje" - zato tudi ozki svileni šali v beli ali pastelnih barvah namesto kravat in sončna očala s svetlimi okvirji. Hlače ostajajo ozke, je pa nekaj prostora tudi za (zelo) široke. Revijo, ki so jo popestrili rožnati, oranžni, zeleni in vijolični odtenki šalov, torb in obutve v kombinaciji s peščenimi ali sivimi majicami in hlačami - nekateri manekeni pa so bili, nasprotno, v celoti odeti v črnino -, sta si ogledala tudi Janet Jackson in Rupert Everett.
Še vedno "živalski" Cavalli
Roberto Cavalli je moške hlače in majice okrasil s potiskom svojih fotografij afriških sončnih zahodov in listov palm. V kolekciji, poimenovani Bohemian Safari, ostaja zvest svojim značilnim cvetličnim in živalskim vzorcem. Med moške manekene so se pomešale tudi ženske v dolgih, frfotajočih oblekah z dodatkom zlata. Cavalli si je, kot je povedal, predstavljal ekstravagantnega moškega, raziskovalca, "hipija in nomada, ki nosi spomine na safari kar na sebi". "Moški naslednjega poletja bo zelo sproščen", je povedal italijanski modni guru. Barve so bile živahne, tople in poletne, z odmerki bele, rdeče in močne modre. Silhuete so natančno začrtane: ozko zgoraj in široko spodaj ali obratno, nosili se bodo tudi kaftani in majice s širokimi rokavi v kombinacijami s pižama hlačami ali ozkimi potiskanimi kavbojkami.
Zmečkane klasike, študija suknjiča ...
Oblikovalec Christopher Bailey se je po zamisli za Burberry Prorsum obrnil na vrt in predstavil kolekcijo "zmečkanih klasik", ki zajema zmečkane srajce, suknjiče, plašče in klobuke. Odločil se je za nestrukturirano krojenje in zemeljske barve, menda je za navdih pobrskal po Burberryjevem arhivu.
Bottega Veneta tokrat predstavlja "razširjeno meditacijo" suknjiča, začeli so z nedefiniranim, lahkim suknjičem v slogu pižame v potiskanem bombažu ali kašmirju, nadaljevali pa z "dvojnimi" suknjiči iz dveh monokromatskih slojev. Kreativni vodja Thomas Maier, za katerega je najbolj pomemben del moške mode prav suknjič, je modele na pisto poslal tudi v pletenih blazerjih in končal z belim večernim suknjičem iz svile. Dodal je, da je prav zakrit moški bolj seksi kot odkrit in da je golote danes že tako "povsod preveč".

A. K.

Utrinke z milanskega tedna moške mode si oglejte v fotogaleriji: