39-letna britanska modna oblikovalka, sicer hčerka slavnega Beatlesa Paula McCartneyja, je z Adidasom prvič sodelovala leta 2004, nad njenim prispevkom pa so bili tam tako navdušeni, da so s Stello podpisali pogodbo za nekaj let. "V telovadnici sem videla dekleta s cenenimi športnimi torbami in v prevelikih telovadnih hlačah. Mislim, da se ženska ne bi smela odreči svojemu slogu zaradi športnih aktivnosti," je izjavila McCartneyjeva in se lotila oblikovanja športnih oblačil za dekleta.
Tokratna kolekcija temelji na večplastnosti oblačil, za katero je Stella dobila navdih pri telesni aktivnosti na prostem - počasen začetek, nato pa postopno slačenje plasti oblačil po ogrevanju. Na londonskem tednu mode je tako del studia prekrila z umetno travo in drevesnimi debli, vanj pa postavila modele v gumijastih škornjih in širokih anorakih, ki pa so jih nato počasi odvrgle in pokazale še minimalistično športno opravo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje