V Milanu je te dni vse v duhu tedna mode in novih stvaritev za pomlad/poletje 2025. Govorice, da se bo v prvi vrsti modne revije znamke Dolce & Gabanna pojavila tudi Madonna, so krožile že nekaj časa – in se tudi uresničile. Kraljica popa je na dogodek prispela zadnja, od glave do peta pa je bila odeta v eno izmed novih kreacij D&G-ja.
Obleko je popestrila črna tančica s čipkastimi detajli, njeno glavo je krasila tudi zlata krona. Prihod glasbenice, ki je že od 90. let prejšnjega stoletja ambasadorka modne hiše in obenem tudi dobra prijateljica modnih oblikovalcev Domenica Dolceja in Stefana Gabbane, je pospremil spontani stoječi aplavz 1000-glave množice.
Modno revijo sta oblikovalca poimenovala Italian Beauty, posvečena pa je bila Madonni in garderobi njene turneje Blonde Ambition iz leta 1990. To je takrat oblikoval Jean Paul Gaultier, ki sicer še vedno sodeluje z Madonno, a ni bil del oblikovanja te kolekcije.
Ob spustu s stopnišča so manekenke nosile znameniti stožčast modrček, ki je zaznamoval omenjeno turnejo, in lasulje s svetlimi kodri, ki so spominjale na pevkin slog v tistem času. Mogoče je bilo videti tudi kreacije, ki so jih navdihnile oprave v njenem legendarnem videospotu za pesem Vogue, poroča Guardian.
"Zdi se, kot da je zdaj sprejela, kako pomembno je bilo tisto, kar je delala"
"Madonna je bila vedno najina ikona. Zaradi nje se je veliko stvari v najinih življenjih spremenilo," sta poudarila oblikovalca, ki sta med svojim zadnjim priklonom na koncu modne revije sprejela nenavadno odločitev, da v prvi vrsti poiščeta svojo muzo in se ji še dodatno poklonita. Namenila sta ji tudi nekaj poljubov na orokavičene roke, vse pa je pospremil bučen aplavz. Že v preteklosti je pevka navdihnila kolekcije znamke Dolce & Gabbana. Leta 2000 sta oblikovalca namreč predstavila kolekcijo pomlad/poletje 2001 z naslovom Madonna, Gli Anni Ottanta. Pred tem sta oblikovala kostume za njeno turnejo The Girlie Show leta 1992.
"Madonna se je vedno ukvarjala s svojo italijansko-ameriško dediščino, dolgo preden je postala popzvezda. Ima dolgo zgodovino z Dolce & Gabbana, popolnoma se ujemajo," je dejal modni kreativni direktor revije Wallpaper Jason Hughes in poudaril slovito kombinacijo verske ikonografije, spolne privlačnosti in ženske moči. "V obdobju The Blond Ambition je bila Madonna na vrhuncu svoje slave in moči. Ko delaš na tej ravni, je težko sprejeti in razumeti, kako pomembno je to, kar je nekdo naredil. Zdi se, kot da je zdaj sprejela, kako pomembno je bilo," je še poudaril.
Zasijale tudi znamke Versace, Prada, Armani in Gucci
V zadnjih dneh so svoje kolekcije predstavile tudi druge luksuzne italijanske znamke. Barvite stvaritve Versaceja naj bi po besedah Donatelle Versace v ta svet, ki je trenutno poln teme, prinašale optimizem in veselje.
Modna hiša Prada se je med drugim igrala s pretiranimi in popačenimi dizajni, kar je vključevalo vse od kovinskih obročev in ogromnih očal do lukenj in klobukov brez vrhov. K bolj "svobodnemu in ironičnemu" oblačenju je povabila kolekcija Giorgija Armanija, v kateri so prevladovale kravate in obleke ter bleščice – vse zaznamuje ravnotežje "moškosti in ženskosti".
Znamka Gucci je medtem želela s svojimi oblačili poustvariti poletne sončne zahode, s kolekcijo je pa občasno namignila tudi na 60. leta prejšnjega stoletja. "Ta kolekcija je poklon trenutkom, ki jih najdemo sami. Je vabilo k temu, da se ustavimo in jih najdemo," je dejal kreativni direktor Sabato De Sarno, poroča Reuters.
Na modnih revijah je bilo opaziti številne znane obraze, tudi Jina iz južnokorejske zasedbe BTS, ki je ambasador Guccija. Poleg njega so nove kreacije občudovali tudi člani k-popovske skupine ENHYPEN, Dakota Johnson, Mark Ronson, Nicola Coughlan, Jessica Chastain in Jannik Sinner.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje