Švicarsko podjetje namerava v japonskem glavnem mestu najeti prostore v nakupovalnem središču, kjer bi imeli sedež svoje azijske podružnice in trgovske prostore. Swatch, znan po svojih znamkah ur Omega, Rado in Tissot, želi z novo odprtimi butiki z urami utrditi svoj ugled na pomembnem japonskem trgu luksuznih izdelkov.
Tržni analitiki pravijo, da je izbira lokacije poslovnih prostorov v središču trgovskega okrožja Ginza izrednega pomena za povečanje prodaje. Swatch namreč v primerjavi s konkurenčnimi podjetji na japonskem trgu proda bistveno manj. Švicarski proizvajalec ur na Japonskem proda le osem odstotkov svojih izdelkov, kar pomeni prihodek v višini 3,24 milijonov dolarjev, konkurenti pa prodajo okoli 15 odstotkov vseh svojih izdelkov.
Swatch želi s povečanjem svoje prisotnosti v azijski državi podvojiti prodajo svojih izdelkov v naslednjih treh do petih letih. Konkurent Richemont že zdaj proda 20 odstotkov izdelkov na japonskem trgu, zahvaljujoč popularnosti nekaterih svojih znamk, med katerimi najbolj blesti Cartier. Swatch se že nekaj časa bori za povečanje prodaje svojih prestižnejših znamk, še posebej po upadu prodaje Swatch ur, cenejših modnih ur, ki so bile priljubljene predvsem v 80. in 90.
Japonska je tretji najpomembnejši trg švicarskih izvoznikov ur, pred njo so le Združene države Amerike in Hong Kong. Po nekaterih izračunih bo Swatch gradnja novih prostorov v Tokiu stala od 105 do 121 milijonov dolarjev, zgrajeni pa naj bi bili do leta 2006.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje