V zadnjem letu so prodali manj, priznavajo v Escadi - še vedno imajo sicer dobiček, a je ta za 15,1 odstotkov manjši do lanskega, skupaj pa so letos zaslužili 582,5 milijonov evrov.
Manjše povpraševanje po "razkošnih izdelkih visoke mode", kot označujejo svoje izdelke, v tej modni hiši pripisujejo predvsem grozeči finančni krizi, zaradi katere se tudi bogatejši, ki so sicer večinoma kupci oblačil znamke Escada, odločajo za cenejša oblačila oz. jih kupujejo manj.
Bruno Saelzer, predsednik uprave podjetja pravi: "Trenutno so razmere take, da si drznih nakupov ne upa privoščiti nihče. Poleg tega gre Escada trenutno skozi prestrukturiranje in išče drugačne trge, kar pa v času krize ni najbolj donosno." Čeprav je Escadin dobiček manjši, pa je podjetje vseeno letos poslovalo pozitivno - imeli so namreč 19,7 milijonov evrov čistega dobička.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje