Lacoste je postal prepoznaven predvsem po polomajicah in zelenem krokodilčku. Foto: EPA
Lacoste je postal prepoznaven predvsem po polomajicah in zelenem krokodilčku. Foto: EPA

Bernard Lacoste je bil na čelu podjetja več kot 40 let, vse od leta 1963, ko je vodenje podjetja prevzel od ustanovitelja Lacosta očeta Reneja. Slednji, nekdanji teniški igralec, je blagovno znamko Lacoste ustanovil, da bi porabnikom ponudil udobna in kvalitetna športna oblačila.

Po prevzetju podjetja pa je Bernard iz Lacosta ustvaril blagovno znamko, ki v svetu pomeni predvsem prestižna in kvalitetna modna oblačila. Vendar se Bernard ni osredotočil le na oblačila, temveč je ustvaril širšo ponudbo, ki bi zadovoljila čim več različnih kupcev.

Tako danes lahko kupci znamke Lacoste izbirajo med urami, parfumi in tudi torbami, vsi izdelki pa so opremljeni s prepoznavnim krokodilčkom. Bernard je tako vse do septembra lani vodil eno najbolj znanih in priljubljenih modnih znamk, ki ponuja široko izbiro prodajnih izdelkov.