Spominjajo se je predvsem starejše bralke modnih revij, saj je bila prva, ki je v svojih izdajah pričarala vtis zahodnih modnih smernic.
Leta 1949 je odkupila majhno časopisno podjetje, ki ga je spremenila v veliko podjetje za specializirane publikacije, predvsem iz sveta mode. Leto kasneje je izdala časopis Burda Moden, dve leti kasneje pa je v svojih izdajah kot dodatek k reviji revolucionarno vključila tudi kroje za šivanje.
Njena revija je postala tako popularna, da so jo brali po vsej vzhodni Evropi, velika uspešnica pa je bila predvsem v nekdanji Sovjetski zvezi. Na čelu podjetja je vztrajala celih 45 let, na začetku devetdesetih pa je vajeti prepustila svojim trem sinovom - Franzu, Friederu in Hubertu, ki je kasneje odkupil delež od svojih dveh bratov.
Podjetje je samo lani ustvarilo promet v višini 1,5 milijarde evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje