To je že dvanajsta trgovina, ki so jo pri Valentinu odprli letos. Nahaja se v prestižnem Kraljevskem kristalnem stolpu, oblikovanje 500 kvadratnih metrov prostora pa so prepustili italijanskemu arhitektu Antoniu Citteriu, ki je upošteval nov koncept Valentinovih butikov. Trgovina je sestavljena iz dveh nadstropij, prevladujejo svetle barve in materiali, kot so bron, jeklo in steklo.
Odprtje tokijskega butika označuje vrhunec zelo uspešnega leta za hišo Valentino, saj je njihova prodaja narasla kar za 21 odstotkov. V trgovini bodo prodajali luksuzne kolekcije gotovih oblačil Valentino Roma in R.E.D. Valentino, pa tudi modne dodatke.
Japonska je za ZDA in Italijo tretji največji Valentinov mednarodni trg z letno prodajo v vrednosti 50 milijonov dolarjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje