Nad fotografijo, objavljeno na Facebookovi strani Victoria's Secret, piše: "Kličemo vse ljubiteljice plaže! Najdite svoj popoln model." Edina težava je, da bikini modelu, izbranemu za novo kampanjo, očitno manjka zadnjica. In del stegen.
V oglasu za kopalke vidimo model z opazno stanjšanim notranjim delom stegen, za katere se zdi, da so bila retuširana do skrajnosti. Več kot 2.000 Facebookovih uporabnikov se je glasno izreklo proti kampanji in obtožilo podjetje, da podobo ženskega telesa spreminja do nerazpoznavnosti.
"Čestitke, Victoria's Secret, da še bolj razširjate idejo skrajne vitkosti. Tale ni potrebovala Photoshopa. Kdaj boste zavzeli stališče, da je zdrava teža okej? Kdaj boste začeli spodbujati zdravo telesno podobo? Nič čudnega, da ima toliko žensk motnje s prehranjevanjem ..." je zapisal en jezen uporabnik.
"Zakaj?"
Spet drugi: "Morali bi odpustiti tipa, ki je retuširal to fotografijo." In še en: "To je grozno. Zakaj počnete to? Vaši modeli so že tako lepi. Zakaj potrebujete to?"
Ena uporabnica je zapisala: "Ste nenadoma izgubili vse spoštovanje do svojih ženskih strank? Ne le, da so te popačene slike slabega okusa, pošiljate tudi napačno sporočilo. Rada bi, da si enkrat drznete ponuditi normalnim ženskam, da vam delajo oglase." In še druga: "Njene noge niso videti seksi, lepo oblikovane in vitke. Videti so zmaličene, ukrivljene, krive in strašljive. Ne, ob tem NE dobim vzgiba, da bi kupila ta izdelek. Dobim vzgib ustanoviti dobrodelno organizacijo za njeno bolezen ali pa kupiti ljudem pri Victoria's Secret par predavanj o retuširanju."
To sicer ni prvič, da se je modna znamka znašla na udaru zaradi retuširanja svojih modelov. V preteklosti so prah tako dvigali modeli s preklastimi nogami in osjimi pasovi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje