Modna revija Nine Ricci v Hongkongu Foto: epa
Modna revija Nine Ricci v Hongkongu Foto: epa
Giorgio Armani je moral ob otvoritvi prodajalne v Šanghaju odgovarjati na vprašanja številnih novinarjev. Foto: epa
Armanijev butik na znamenitem šanghajskem Bundu Foto: epa

Da bi zadostile hitro rastočemu povpraševanju kitajskega višjega razreda, evropske modne hiše na Kitajskem odpirajo trgovine eno za drugo.

Nekatere modne znamke celo razmišljajo, da bi del svoje proizvodnje preselile na vzhod.

Pri Armaniju so povedali, da je Kitajska gotovo njihovo najpomembnejše tržišče prihodnosti. Čeprav Armani na Kitajskem in Tajvanu proda le majhen del svojih proizvodov, ves čas odpira nove prodajalne.

Armani je bil sicer med prvimi luksuznimi znamkami, ki so si drznile vstopiti na kitajski trg. Kmalu so mu sledila ostala velika imena visoke mode, katerih butike danes najdemo v trendovskih četrtih Pekinga in Šanghaja.

Tudi indijsko in rusko tržišče postajata vedno bolj zanimiva za prestižne modne znamke.

Kitajski, indijski in ruski potrošniki visoke mode in ostalih luksuznih dobrin so zaradi številčnosti in rastoče kupne moči že predmet številnih marketinških raziskav. Kitajci danes pokupijo kar šest odstotkov vseh luksuznih dobrin, izdelanih v Evropi.

Vendar pa veliko premožnih Kitajcev še vedno najraje nakupuje v Evropi, kjer so se že pred časom pridružili množicam japonskih nakupovalnih turistov v Parizu, Milanu in Londonu. V Milanu se morajo nekatere prodajalke v najdražjih trgovinah celo naučiti osnov mandarinščine, da lažje ustrežejo strankam z vzhoda.