Za Advertising Standards Authority (ASA) so fotografije, na katerih se modela v plisiranih krilcih, ki spominjajo na šolske uniform(ic)e, sklanjata tako, da razkrivata spodnje hlačke, "seksistične in voajeristične".
Najprej je sicer nanje opozorila avtorica feminističnega bloga Any Girly Friday, ki je na Twitterju začela pravo protikampanjo proti podjetju, znanem po seksualizaciji mladih deklet.
In čeprav se pri American Apparlu očitkov otepajo tudi z navajanjem domnevne starosti modelov - ena naj bi imela kar zrelih 30 let -, morajo biti oglasi odstranjeni iz britanskih medijev. Zanimivo, na sicer pregovorno konservativnem Facebooku se še kar pojavljajo.
Pri ASA-ju so tako zapisali: "Podobe so odvečne in iz žensk ustvarjajo spolne objekte, zato so seksistične in žaljive. Posnemajo voajeristične posnetke 'pod kiklo', kakršni nastanejo brez privolitve subjekta ali njegovega vedenja in so v kontekstu oglasa za krilo, usmerjenega k mladim ženskam, potencial za normaliziranje plenilskega spolnega obnašanja."
V začetku leta je AA razburil s kampanjo Made in Bangladesh, v kateri je "zgoraj brez" pozirala njihova uslužbenka Maks, ki se je rodila v Bangladešu v družini muslimanske veroizpovedi, a se nato po odraščanju v ZDA veri svojih staršev odrekla. Tokrat je - po navadi je obratno - Bangladeševka oblekla kavbojke, ki so jih izdelali ameriški delavci. In nič drugega.
Se je pa podjetje - z vrha se je po 16 letih moral posloviti razvpiti direktor in ustanovitelj Dov Charney -, v pozitivnem smislu v medijih znašlo zaradi 62-letnice v manekenski vlogi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje