V osemdesetih letih je imel Versace prvi modno revijo, kjer je nastopilo vseh pet supermanekenk: Christie, Naomi, Claudia, Linda in Cindy. Foto: EPA
V osemdesetih letih je imel Versace prvi modno revijo, kjer je nastopilo vseh pet supermanekenk: Christie, Naomi, Claudia, Linda in Cindy. Foto: EPA
Cameron Diaz
Obleka, ki jo nosi Cameron Diaz, ima 40 odstotkov večje možnosti, da bo bolj opazna, kot če jo obleče Naomi, zato ker javnost meni, da igralke same izbirajo oblačila, medtem ko se manekenkam zapove, kar naj nosijo. Foto: EPA

Ni veliko žensk, ki bi jim oblikovalci podarjali obleke, saj sta pogoj za ta privilegij pogosto pojavljanje v medijih in dober modni okus. Med take ženske spadajo Nicole Kidman, Gwyneth Paltrow, Sarah Jessica Parker in tudi Paris Hilton, saj se oblikovalci zavedajo, da se njihove fotografije pojavljajo na naslovnicah časopisov.

Mnogo je žensk, ki zgolj sledijo modnim smernicam, oblikovalci pa podarjajo obleke tistim, ki jih ustvarjajo. Prvi, ki je ugotovil, kako čudovita reklama je, če zvezdnice nosijo tvoje obleke, je bil Versace. Bil je prvi, ki je oblačila zvezdnicam kar podarjal, zdaj pa to počnejo vsi, razen Prade. Vse zvezdnice, ki nosijo Prado, so jo plačale, saj Miuccia Prada meni, da morajo imeti slavni enake pogoje kot popolnoma navadni ljudje.

Vsaka izmed modnih hiš ima najeto osebo, ki dobi proračun, v katerem se ji predpiše količina denarja, ki ga lahko porabi za brezplačne izdelke. Na seznamu je sto ljudi, ki jim dajo brezplačen izdelek, in če se en človek pojavi s tem dodatkom, je to že velik uspeh.

Vsaka zvezdnica ima svoj slog
Znamenite modne hiše pa pošiljajo svoje izdelke različnim zvezdnicam: Joss Stone dobiva oblačila najstniških znamk, Madonna redko dobiva torbice, saj jih ne nosi rada, Sienna pa dobiva vse. Velikokrat mlada angleška igralka priredi zabavo, na katero povabi svoje prijateljice, te pa si lahko izberejo katero izmed brezplačnih oblek, ki jih je dobila.

Nič pa ne razjezi oblikovalcev bolj kot to, če vidijo, da stvari, ki so jih poslali zvezdnicam, nosijo njihove mame ali sestre. Oblikovalci so tudi iznajdljivi. Zelo redko pošiljajo čevlje, saj se na fotografijah, ki jih posnamejo paparaci, ti redko vidijo. Delitev brezplačnih izdelkov pa lahko modni znamki tudi škoduje, saj izdelek izgubi privlačnost, če ga nosi nepriljubljena zvezdnica.