Ime je predlagalo podjetje Francfranc. Manuel Kuran iz tega podjetja je pred časom dejal: "Paviljon je v osnovi razdeljen na gospodarski in turistični del. Turistični del se dotika petih ključnih stebrov pomurskega turizma, od narave, termalne vode, aktivnega turizma in kulinarike do kulturne dediščine, gospodarski del pa predstavlja nekakšno pisarno za internacionalizacijo pomurskega gospodarstva."
Zato je ta z namenom širšega dialoga in ustrezne komunikacije paviljona in njegove okolice objavila javni natečaj.
Občina je v razpisu zahtevala, da morajo biti ime, slogan in logotip enostavni in razumljivi ciljnim skupinam, prijavitelji pa so morali upoštevati, da imajo rešitve možnost zaščite v slovenskem prostoru in da so primerne za komunikacijo v angleškem in nemškem jeziku.
Na ponudbo se je odzvalo 11 prijaviteljev, izbrani pa bo moral pripraviti tudi podroben priročnik celostne grafične podobe in s tem dopolniti manjkajočo vrzel enovitega komuniciranja.
Na drugo mesto se je uvrstila rešitev agencije Idea za ime Dveri s sloganom Odprta vrata priložnosti, na tretje mesto pa predlog Društva za oblikovanje in razvoj Tak kolektiv za ime Cimper in slogan Srce Pomurja.
Paviljon ob Soboškem jezeru oziroma gramoznici je skoraj v celoti postavljen, vsebina s produkcijskimi elementi je dorečena, v prihodnjih dneh bodo objavili javno naročilo za izvedbo produkcije, opreme in tehnologij.
Paviljon je del projekta Vrata v Pomurje, v katerem bodo z avdiovizualnimi sredstvi in kulinarično ponudbo predstavljali in prikazovali turizem, gospodarstvo in kulturo regije, stoji pa tik ob pomurski avtocesti, kjer nameravajo urediti tudi športno-rekreativno središče.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje