Hrvaško je lani obiskalo 11 milijonov turistov, največ jih je uživalo na morju. Foto: EPA
Hrvaško je lani obiskalo 11 milijonov turistov, največ jih je uživalo na morju. Foto: EPA
Hvar
Stari grad na Hvaru, eden največjih hrvaških zakladov, uvrščen tudi na Unescov seznam krajev svetovne kulturne dediščine. Foto: EPA

V prvih petih mesecih letošnjega leta je državo - predvsem obalo s številnimi otoki - obiskalo 1,8 milijona ljudi, kar je devet odstotkov manj v primerjavi z lanskim letom.

V istem obdobju so v državi našteli 5,7 milijona prenočitev, osem odstotkov manj kot lani, je na novinarski konferenci, na kateri so razkrili nove smernice promocije, povedal hrvaški minister za turizem Damir Bajs.

S spletno kampanjo do izhoda iz krize?
Hrvaška je predstavila novo kampanjo, s katero se želijo predstaviti kot privlačna turistična destinacija in zmanjšati izgube v tem za državo izjemno pomembnem sektorju, ki ga je tako kot druge prizadela svetovna gospodarska kriza.

Niko Bulić, vodja nacionalne turistične zbornice, je, kot poroča agencija AFP, povedal, da bo imelo glavno vlogo v omenjeni akciji medmrežje. Kampanja, predstavljena na spletni strani hrvaške turistične zbornice, si prizadeva za spodbujanje razprav o turističnih destinacijah te jadranske države s pomočjo spletnega mreženja.

Glavne tekmice izgubile še več
Bajs je poudaril, da imajo po statističnih podatkih glavne hrvaške evropske tekmice - Italija, Grčija in Španija - še večje izgube v prvem štirimesečju leta. "Naš glavni cilj to sezono je vsaj izenačiti se s konkurenco ali jo celo prekositi," je dodal o načrtih in poudaril, da bodo odločale predvsem rezervacije "v zadnji minuti".

Lani je Hrvaška, ki ima 4,4 milijona prebivalcev, privabila več kot 11 milijonov turistov, odstotek več kot leto prej. Turistična industrija obsega okrog 20 odstotkov hrvaškega bruto družbenega proizvoda.

A. K.