Slovenski športniki so s svojimi velikokrat izjemnimi uspehi brez kančka dvoma največji promotorji Slovenije v svetu, a kaj, ko so reprezentančni dresi videti nekako po pravilu "kakor pač komu paše". Vsekakor nam bi bila lahko tukaj za zgled naša južna soseda Hrvaška, ki je svojo šahovnico pridno uveljavila in jo še uveljavlja. Pa niso edini, na kar kažejo tudi fotografije spodaj.
Kaj in kako bo z novo tržno znamko Slovenije, nam je v kratkem intervjuju za MMC pojasnil tudi v. d. direktorja vladnega urada za komuniciranje. Tam bodo namreč pripravili strategijo trženja znamke.
Predstavili ste tržno znamko Slovenije, so že kakšni odzivi?
Po sklepu vlade moramo do konca novembra pripraviti komunikacijski načrt s konkretnimi akcijami. Dejstvo je, da bo predsedovanje dobra iztočnica za udejanjanje blagovne znamke. Leto 2008 bo neka uvajalna faza, ko bomo prek predsedovanja prejeli pogostejše pojavljanje Slovenije in blagovne znamke v tujini. Svoj potencial bo blagovna znamka lahko začela uporabljati šele v drugi polovici leta in v tem času se bo lahko večja medijska pozornost usmerila zgolj na znamko.
Odzivi?
V tem trenutku je še prezgodaj govoriti o odzivih. Ni bilo niti še konkretnih akcij. Dokler tega ni, ne moremo dajati ocen, bodo pa za naprej v veliki meri odvisne od vseh teh akterjev, ki morajo biti vključeni v promocijo Slovenije - diplomatska in gospodarska mreža, kultura. Vse te institucije morajo v sozvočju na različnih ravneh predstavljati to blagovno znamko. Tudi če bi bila to zgolj odgovornost UKOM-a, mi nimamo ustreznega repertoarja orodij, da bi bili uspešni.
V dokumentu naj bi bilo zapisano tudi to, da se bo nova znamka z vsemi svojimi karakteristikami uporabljala na vseh ravneh. Torej lahko pričakujemo grafično usklajene drese naših hokejistov, balinarjev in košarkarjev?
Se strinjam z vami, to je definitivno ena od pomembnejših tem. Če mi nastopamo z različnimi slogani in dresi, je težko, da si nas zapomnijo kot eno državo. Vendar pa to ni le odgovornost UKOM-a oziroma tistega, ki je odgovoren za trženje. Tukaj se bo treba dogovoriti z vsemi temi akterji, s športnimi klubi, z agencijami, ki predstavljajo Slovenijo v tujini, da so pripravljeni pristopiti k temu projektu. Ravno predsedovanje je dobra iztočnica za začetek tega sodelovanja.
Zanimivo je to, da Hrvaški uspeva z njihovo šahovnico, ki jo vidimo povsod. Bo to uspelo tudi vam?
V Sloveniji je vedno tako: načeloma je pripravljenost, ampak kaj imam jaz od tega? Zelo veliko subjektov ima vlado za "molzno kravo", saj bi vzeli celostno podobo, če bi imeli od tega neposredne koristi. Blagovna znamka pa je nekaj, kar je "nad". Če se je mogoče dogovoriti brez finančnih obveznosti, bo ta zadeva vsekakor uporabljena in bo naletela na dober odziv. Če pa bodo zahtevali sponzorstva ali donacije, pa bo UKOM enostavno rekel ne, ker nimamo predvidenih sredstev in niti ni smiselno, ker ne nazadnje bi morali biti po mojem skromnem mišljenju vsi zainteresirani, da nastopamo pod istimi barvami.
Preberite več o tem:
Zeleni, modri, beli, rdeči - vsi so "naši"
Izbiro dresov narekujejo opremljevalci
Mitja Kandare
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje