Rdeča nit predstavitve na slovenski stojnici je letos Ljubljana, kjer domuje tudi 200 let stari botanični vrt - oaza zelenja sredi prestolnice. Foto: MMC RTV SLO
Rdeča nit predstavitve na slovenski stojnici je letos Ljubljana, kjer domuje tudi 200 let stari botanični vrt - oaza zelenja sredi prestolnice. Foto: MMC RTV SLO
STO se pri oglaševanju osredotoča na možnosti preživljanja aktivnih počitnic v Sloveniji. Foto: STO

V Londonu se je začela jubilejna 30. svetovna turistična borza (WTM – World Travel Market), ki bo trajala do četrtka, 12. novembra. Iz Slovenije se bo na turistični borzi WTM London na 170 kvadratnih metrov razstavnega prostora v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) predstavilo 18 slovenskih podjetij oziroma poslovnih subjektov s področja turizma.

Prava gredica s travo z zvončki
Rdeča nit predstavitve na slovenski stojnici bodo Ljubljana in 200-letnica Botaničnega vrta ter zaznamovanje Ljubljane kot svetovne prestolnice knjige. V animacijskem prostoru stojnice, velikem 12 kvadratnih metrov, bo zeleno, neokrnjeno naravo predstavljala tudi prava gredica s travo, ki bo simbolizirala del vzdušja Botaničnega vrta v Ljubljani. V gredici bodo zataknjeni zvončki, obiskovalci pa bodo lahko posedeli tudi na klopi z razgledom na filmsko predstavitev Ljubljane in njenega razpoloženja.

Kot zadnja leta doslej bo slovenski turizem tudi letos na borzi svetovni turistični javnosti predstavil več novosti, ki so v letošnjem letu povezane s trajnostnim razvojem turizma. Gre za novosti, ki spodbujajo ekološko ravnanje in vedenje tako tistih, ki jim je zaupan razvoj turizma, kot tudi turistov.

Slovenija se predstavi svetu
Slovenski turizem je lani na borzi WTM London kot novost premierno predstavil tipsko stojnico za komuniciranje tržne znamke Slovenije I FEEL SLOVENIA in promocijo slovenske turistične ponudbe, ki ji je strokovna komisija borze podelila nagrado. Leto dni prej so prav na tej borzi predstavili tudi znamko Slovenje I FEEL SLOVENIA, so sporočili s Slovenske turistične organizacije (STO).

Več informacij o borzi svetovnega turizma najdete tukaj.
Svetovna turistična borza WTM je za predstavitev Slovenije svetovnega pomena, saj za slovenski turizem ne pomeni možnost predstavitve samo zainteresiranemu povpraševanju iz Velike Britanije, temveč celotnemu svetovnemu turističnemu povpraševanju. STO bo v letu 2010 med drugim izvedla oglaševalsko kampanjo s poudarkom na možnostih preživljanja aktivnih počitnic v Sloveniji.