V Londonu se je začela jubilejna 30. svetovna turistična borza (WTM – World Travel Market), ki bo trajala do četrtka, 12. novembra. Iz Slovenije se bo na turistični borzi WTM London na 170 kvadratnih metrov razstavnega prostora v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) predstavilo 18 slovenskih podjetij oziroma poslovnih subjektov s področja turizma.
Prava gredica s travo z zvončki
Rdeča nit predstavitve na slovenski stojnici bodo Ljubljana in 200-letnica Botaničnega vrta ter zaznamovanje Ljubljane kot svetovne prestolnice knjige. V animacijskem prostoru stojnice, velikem 12 kvadratnih metrov, bo zeleno, neokrnjeno naravo predstavljala tudi prava gredica s travo, ki bo simbolizirala del vzdušja Botaničnega vrta v Ljubljani. V gredici bodo zataknjeni zvončki, obiskovalci pa bodo lahko posedeli tudi na klopi z razgledom na filmsko predstavitev Ljubljane in njenega razpoloženja.
Kot zadnja leta doslej bo slovenski turizem tudi letos na borzi svetovni turistični javnosti predstavil več novosti, ki so v letošnjem letu povezane s trajnostnim razvojem turizma. Gre za novosti, ki spodbujajo ekološko ravnanje in vedenje tako tistih, ki jim je zaupan razvoj turizma, kot tudi turistov.
Slovenija se predstavi svetu
Slovenski turizem je lani na borzi WTM London kot novost premierno predstavil tipsko stojnico za komuniciranje tržne znamke Slovenije I FEEL SLOVENIA in promocijo slovenske turistične ponudbe, ki ji je strokovna komisija borze podelila nagrado. Leto dni prej so prav na tej borzi predstavili tudi znamko Slovenje I FEEL SLOVENIA, so sporočili s Slovenske turistične organizacije (STO).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje