Takšni podatki so le spodbuda za Slovensko turistično organizacijo, da si pri svojem delovanju zastavlja še višje cilje – vlaga predvsem v intenzivni digitalni marketing in nadaljevanja projekta ambasadorji slovenskega turizma. Na STO-ju so tako v Slovenijo pred kratkim povabili osem izkušenih fotografov, ki so s fotografijami na Instagramu dokazovali, da naša država kljub poplavi turistov še premore skrite kotičke – nekaj njihovih objav si lahko ogledate spodaj.
Eden v objektiv pogosto zajetih motivov je tudi Bled, kjer imajo kar 23 odstotkov več prenočitev, je za Radio Slovenija poročala Tina Lamovšek.
Porast turistov na Obali, mnogi pridejo na čezoceankah
Zadovoljni so tudi na Obali, pa poroča Mateja Brežan za Radio Koper, saj je v Piranu, Portorožu in Izoli prenočilo 13 odstotkov več turistov. Nekateri pridejo kar po morski poti, saj je v koprskem pristanišču mogoče opaziti vse več turističnih ladij: letos je prišlo že 29 čezoceanskih ladij, do jeseni jih pričakujejo še 31.
Česa si želijo turisti? Kaj jih zanima?
Obiskovalce najpogosteje zanima ogled starih mestnih jeder, obiske zaledja želijo združiti z lokalno kulinariko, vse več pa je zanimanja za različne dejavnosti. Največkrat za kolesarjenje in obiske prireditev. Turistični ponudniki za zdaj presežka obiska ne zapisujejo, opažajo pa, da se spreminjajo navade in pričakovanja turistov.
Skoraj 20 odstotkov več turistov je, v primerjavi z lani, letos v Kopru izbralo vodeni ogled Pretorske palače, vse več se jih odloča tudi za vzpon na koprski zvonik. Radi se sprehodijo po Škocjanskem zatoku, zanima pa jih tudi zaledje, predvsem v povezavi z lokalno kulinariko. Pomočnik vodje Turistične organizacije Koper, Peter Žudič: "V tem obdobju je največ Italijanov, Nemcev, Avstrijcev, prihajajo pa tudi Čehi, Poljaki, Slovaki in Madžari."
Zelo natančno želijo vedeti, kaj jim ponujaš
Turisti postajajo čedalje bolj radovedni in obenem želijo hitro povratno informacijo, opaža direktor Turistične agencije Istranka Ivan Tratnik: "Predvsem pa opažam to, da je izredno pomembno, da v ponudbi točno navedeš, kaj oni za to ceno dobijo. Zelo so natančni in hkrati cenijo hitro povratno informacijo."
Obiskovalci želijo biti tudi aktivni. Zelo pomemben je individualni pristop, pravi Goran Sambt iz Parka vodnih športov Active Koper: "Že skoraj za vsako, tudi manjšo skupino, je treba pripraviti individualni program. Ne moremo se zanašati zgolj na tisto, kar že imamo v ponudbi."
Muzej ni več samo "Oglej si, bodi tiho, preberi in odidi".
Direktor Pokrajinskega muzeja Koper Luka Juri poudarja, da se spreminja tudi način ogleda muzejskih zbirk. K večjemu obisku je pripomogla tudi obnova prostorov, meni. Korak naprej pa so naredili tudi z možnostjo virtualnega ogleda na spletu in drugim: "Poleg same tehnologije, ki je lahko pripomoček, je pomembna vsebina. Vsebina pa postaja čedalje bolj interaktivna. Danes muzej ni več samo "Oglej si, bodi tiho, preberi in odidi". Obratno! Vse bolj je "Pridi, dotikaj se, predlagaj" in to se obrestuje tudi pri nas."
Vse več ljudi si očitno želi tudi sprostitve v zdraviliščih in termalnih ciljih. Kot pravijo v združenju slovenskih zdravilišč, lahko podatek o devetodstotnem povišanem obisku tujih gostov pripišemo večmesečnemu vlaganju v promocijo in pestremu naboru animacijskih programov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje