Dravinjska dolina se trudi okrepiti svojo turistično ponudbo. Foto: BoBo
Dravinjska dolina se trudi okrepiti svojo turistično ponudbo. Foto: BoBo
S projektom se je zgodba šele začela, saj po Kejžarjevih besedah načrtujejo, da bodo podobne razpise pripravili vsaj dvakrat letno. Foto: BoBo

Turistična destinacija Rogla-Pohorje ob naravnih in kulturno-zgodovinskih zakladih skriva tudi številne kulinarične posebnosti, ki se ohranjajo med generacijami in navdušujejo obiskovalce.

Kot je pojasnil direktor hotelirstva in gostinstva na Rogli Robert Kejžar, so se pri uvajanju znamke oprli na bogato naravno in kulturno dediščino, znotraj katere želijo ob sledenju sodobnim smernicam o zdravem načinu prehranjevanja z veliko mero skrbnosti in občutka ohranjati tradicionalne kulinarične prvine.

"Okusi Rogle bodo hkrati povezovali lokalne ponudnike gostinskih storitev ter proizvajalce kmetijskih in živilskih izdelkov. S tem bomo omogočili našim gostom in obiskovalcem uživanje v tradicionalnih jedeh po enotnih recepturah pri različnih ponudnikih gostinskih storitev v turistični regiji," je dejal Kejžar.

Lansko jesen so tako že potekala prva ocenjevanja za podelitev omenjenega znaka kakovosti, ki so jih ta teden podelili prvim prijavljenim iz občin Slovenske Konjice, Zreče, Vitanje in Oplotnica. Med drugim so blagovno znamko podelili za pridelke in izdelke v kategorijah pijač, jedi, rokodelskih izdelkov in prireditev. Znak kakovosti je za zdaj prejelo 92 izdelkov, ki jih je prijavilo 24 gostincev, hotelirjev in kmetov.